Sidor

tisdag 12 januari 2016

Det går inget vidare för mig med bloggandet... Blev inget alls skrivet i december så jag får väl helt enkelt nu i efterskott önska God Jul och ett riktigt Gott Nytt År.
Design har haft lite semester och det har varit mest smällkallt i alla fall sen nyår. Lagom till jag ska börja rida honom igen...
Med Märta jobbar vi på med projekt "idiotsäkra hästen". Hon är nu ganska insutten men min ursprungliga plan att hon skulle vara riden i skritt och trav innan nyår fick vi skrota då fröken bestämde sig för att växa en himla massa och underlaget bestämde sig för att bli sämst. Ridhuskort februari kanske inte är en så dum idé i alla fall.
Min snälla pappa har plogat upp en galoppslinga runt den blivande betesängen, tänk vad fort man ska kunna rida där! ;)

Nu ska jag och loppan kvällspinka.
Tjolahopp!

Inga kommentarer: