Sidor

fredag 21 september 2012

Försökte anmäla mig och pållen på träning som är nästa helg. Fick till svar att det antagligen inte skulle finnas plats eftersom de som var med första omgången och tävlingsekipage för arrangörsklubben hade förtur. OK, sa jag, men sätt mig på reservlistan. Detta var för en månad sen, när datumet för träningen blev klart. Nu har tiderna kommit, tror ni jag fick vara med? Det är färre ekipage med än förra kursen och minst tre nya namn, var av i alla fall ett INTE tävlar för den klubben. Blir man trött eller?
Här är man borta några år och jobbar och utbildar sig och skaffar sig en ny häst, då får man inte träna den för man "finns inte". Suck!
(Mitt resonemang är dock just nu att "jag ska visa dem att det går ändå fast jag inte är med i klubben för inbördes beundran!")

2 kommentarer:

Sandra sa...

Men hallå där! Hur lever livet med dig? Det var verkligen inte igår. Jag blev bara tvungen att lämna några rader när jag råkade trilla in och fick se att du var du hehe.

Hoppas allt är bra :)

Sandra sa...

Ja men du det låter precis som det ska. Här rullar det också på, vissa dagar mer trögt eller hektiska än andra. Fullt upp om än jag är mammaledig. Vi bor kvar i Luleå. Och du har både lämnat och kommit tillbaka hit upp förstår jag?